Våren är visst här,

men fy katten vad kallt det är.
Ett års kalaset är avklarat och påsken lika så. Till och med Valborg och första maj. Oj vad tiden går fort för tillfället. Känner att jag inte riktigt hinner med varken det ena eller det andra. I påskhelgen ställde vi upp husvagnen och roade oss på påskaftonen med att sätta upp förtältet och det blev riktigt bra.
Magnus badade, han kan inte vara riktigt klok den ungen. Jag skulle inte ens komma på tanken, men skulle jag fråga min mamma så skulle hon nog tala om att jag inte var riktigt klok jag heller när jag var liten. Har nog blivit en stor badkruka med åren. Håller mig gärna till bad i tempererat vatten eller så skall det vara riktigt varmt både i luften och i vattnet.
I dag var det cykelpremiär för mig och Henrik. Kan i varje fall säga att det var populärt, lillskrutten satt och pratade och bubblade bakom ryggen på mig och var helnöjd. Men jag lär nog ha ont i rumpan i morgon, har upptäckt att jag har ben så som svanskota och sittben som skaver om inte underlaget är tillräckligt mjukt. Har även upptäckt att höftbenen inte är lika gömda längre och det borde de väl inte vara efter 20 kilos vikt nergång.

Kommentarer
Postat av: Marion

Jag har hittat hit, trevligt ställe. :)

2011-05-03 @ 20:51:23
URL: http://wivikens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0