Trött

Sitter här och är supertrött, det får nog bli en tidig kväll. Jag har ändå inte gjort något speciellt idag, kanske det är det som är felet. Gubben har åkt iväg för att jobba, lillskrutt sover och den store han spanar på tv. Han har sportlov den här veckan, så jag hoppas att det blir lite soligare väder så att vi kan göra oss en utflykt till Sättra backen.
I morgon bär det i väg till öppna förskolan, vi stog över i går. Kände att vi behövde ta en slö morgon efter helgens kalasande. Kalaset var trevligt och farmor var nöjd. Utav mig och mina syskon fick hon ett par supersnygga örhängen, jag skulle mycket väl kunna tänka mig sådana själv. Och självklart hade jag gjort födelsedagskortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0