Jag längtar...

till våren men ändå inte. Anledningen till att jag inte längtar är att då fyller min lilla skrutt 1 år och börjar bli stora killen. Och inte nog med det så blir mammas stora goding 7 år i sommar och börjar första klass till hösten. Oj vad det här året har gått fort.
Men jag längtar ändå till våren, att snön försvinner, att jag får börja städa i trädgården, att det blir så varmt så att jag kan putsa fönstren, njuta av fåglarnas kvitter (de har börjat så smått), att kunna hänga tvätten ute, att få sitta på altanen och njuta av solen och att barnen kan vara ute och leka igen och cykla som Magnus längtar efter. Snart, snart så kommer den nog, våren som jag längtar efter men ändå inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0