Paus från vardagen

I går tog jag en paus från vardagen och rymde hemifrån ett tag med en god vän. Vi åt gott och badade ute i bubbelpoolen hemma hos min mamma som för övrigt drog till Gran Canaria i går. Tänk att några timmar hemifrån kan ladda upp batterierna igen. Sen att jag lämnade mannen hemma med sjuka barn det har jag bara lite dåligt samvete över. Får försöka ordna barnvakt någon kväll/dag så att vi kan göra något själva utan barn, det vet jag inte när vi gjorde senast.
Skall försöka gå ut ett tag idag och ladda batterierna lite mer med solenergi. Tyvärr hostar min store kille så mycket när han kommer ut i kylan så vi får turas om att gå ut, annars hade det varit trevligt med en liten promenad med hela familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0