En stilla söndag!

Eller så stilla är den väl egentligen inte, det är det gamla vanliga tvätt och plock. I morgon hoppas jag att vi kan återgå till vardagen igen med skola, öppna förskolan och babysim. Grabbarna är skapligt friska, Magnus hostar fortfarande men annars är det inget större fel på honom nu. Henrik snorar, men det gör ju var och varannan.
Ska ta hand om min stryktvätt nu och sen så ska jag fortsätta med min stickning, har två projekt på gång för tillfället. En tröja till Henrik och en liten tröja till den kommande nya lilla kusinen.

Jag överlevde förresten fredagens handling, men den var en mardröm. Men det berodde inte på barnen utan på alla pensionärer som var över allt i butiken. slogs de inte om kundvagnarna så stog de och blockerade i gångarna. Hoppas att inte en annan blir sån när man blir gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0